Задачы метадычнай работы на 2023/2024 навучальны год
1. Актуалізаваць веды педагогаў аб тэарэтычных і практычных аспектах развіцця і выхавання асобы навучэнцаў, нарматыўных прававых і дыдактычных патрабаваннях.
2. Заахвочваць педагогаў да выкарыстання сучасных інфармацыйных тэхналогій і лічбавых адукацыйных рэсурсаў, разнастайных форм арганізацыі навучальнага ўзаемадзеяння, накіраваных на развіццё і выхаванне асобы навучэнца;
3. Укараняць методыкі выкладання вучэбных прадметаў з улікам эфектыўнага педагагічнага вопыту настаўнікаў горада, рэспублікі.
4. Удасканальваць прафесійныя кампетэнтнасці педагаў па пытаннях развіцця і выхавання асобы навучэнца сродкамі вучэбнага прадмета.
5. Садзейнічаць стварэнню ўмоў для паглыблення ведаў настаўнікаў аб рацыянальных метадах і прыёмах навучання вучняў вырашэнню задач рознага ўзроўню складанасці;
6. Ствараць умовы для азнаямлення настаўнікаў з эфектыўным вопытам выкарыстання крэатыўных метадаў у рабоце з адоранымі і высокаматываванымі вучнямі.
7. Арганізаваць метадычнае суправаджэнне росту прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў і іх паспяховай атэстацыі.
8. Садзейнічаць удасканаленню адукацыйнага працэсу з улікам рэкамендацый рэспубліканскага маніторынгу вывучэння якасці агульнай сярэдняй адукацыі, праведзенага Нацыянальным інстытутам адукацыі ў 2022/2023 навучальным годзе, і нацыянальнага даследавання якасці адукацыі (Ніка).
ВМА настаўнікаў пачатковай школы
ВМА настаўнікаў матэматыкі і інфарматыкі
ВМА настаўнікаў англійскай мовы
ВМА настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры, рускай мовы і літаратуры
ВМА выхавальнікаў групы падоўжанага дня
ВМА настаўнікаў музыкі
ВМА настаўнікаў фізічнай культуры і здароўя
ВМА класных кіраўнікоў