Асноўныя накірункі дзейнасці Рэсурснага цэнтра
Арганізацыйна-метадычная работа:
- арганізацыя і ажыццяўленне дзейнасці па прапагандзе перспектыўнага педагагічнага вопыта (выставы, інфармацыйны сайт і інш.);- арганізацыя кансультацыйнай падтрымкі па пытаннях функцыянавання рэсурснага цэнтра;- арганізацыя і правядзенне конкурсаў работ даследчага характару, семінараў, практычных заняткаў у рамках павышэння кваліфікацыі педагагічных работнікаў;- арганізацыйна-метадычнае суправаджэнне мерапрыемстваў па падрыхтоўцы гімназістаў да прадметных алімпіяд, конкурсаў работ даследчага характару.
Навукова-метадычная работа:
- удзел педагогаў у навукова-даследчай дзейнасці па гуманітарнаму і прыродазнаўча-матэматычнаму накірунках;
- ўдзел у рэалізацыі праектнай інавацыйнай дзейнасці;
- удасканальваць метадычнае майстэрства педагогаў праз актыўную работу ў метадычных фарміраваннях гімназіі, аднаўленне зместу метадычнага партала і актыўнае ўключэнне ў сеткавае ўзаемадзеянне.
- ажыццяўленне выдавецкай дзейнасці;
- распрацоўка, рэалізацыя і суправаджэнне інфармацыйных рэсурсаў у сферы адукацыі: праграмныя прадукты, электронныя сродкі навучання і г.д.
Арганізацыя сеткавага ўзаемадзеяння:
- забеспячэнне даступнасці інфармацыйнай прасторы для ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу горада і рэспублікі;
- ўдзел у рэалізацыі праектнай інавацыйнай дзейнасці;
- удасканаленне дыстанцыйнага навучання і кансультавання, праз развіццё высокатэхналагічнага адукацыйнага асяроддзя гімназіі шляхам актыўнага ўзаемадзеяння ў рамках рэгіянальнага адукацыйнага холдынгу “Сталіца” і прадастаўлення электронных паслуг удзелькам адукацыйнага працэсу;
- узаемадзеянне з іншымі ўстановамі адукацыі (установамі вышэйшай адукацыі, установамі спецыяльнай адукацыі і іншымі арганізацыямі);
- акумуляцыя вопыту ўстаноў адукацыі.
Накіраванасць рэсурснага цэнтра вызначана зыходзячы з сістэмы работы педагагічнага калектыву, наяўнасці кадравых, навукова-метадычных, матэрыяльна-тэхнічных, інфармацыйных і іншых рэсурсаў і ўмоў.