Гімназія № 14 г.Мінска

Асноўныя накірункі дзейнасці Рэсурснага цэнтра
Арганізацыйна-метадычная работа:
- арганізацыя і ажыццяўленне дзейнасці па прапагандзе перспектыўнага педагагічнага вопыта (выставы, інфармацыйны сайт і інш.);

- арганізацыя кансультацыйнай падтрымкі па пытаннях функцыянавання рэсурснага цэнтра;
- арганізацыя і правядзенне конкурсаў работ даследчага характару, семінараў, практычных заняткаў у рамках павышэння кваліфікацыі педагагічных работнікаў;
- арганізацыйна-метадычнае суправаджэнне мерапрыемстваў па падрыхтоўцы гімназістаў да прадметных алімпіяд, конкурсаў работ даследчага характару.

Навукова-метадычная работа:
- удзел педагогаў у навукова-даследчай дзейнасці па гуманітарнаму і прыродазнаўча-матэматычнаму накірунках;

-  ўдзел у рэалізацыі праектнай інавацыйнай дзейнасці;
- удасканальваць метадычнае майстэрства педагогаў  праз актыўную работу ў метадычных фарміраваннях гімназіі, аднаўленне зместу метадычнага партала і актыўнае ўключэнне ў сеткавае ўзаемадзеянне.
-  ажыццяўленне выдавецкай дзейнасці;
-  распрацоўка, рэалізацыя і суправаджэнне інфармацыйных рэсурсаў у сферы адукацыі:  праграмныя прадукты, электронныя сродкі навучання і г.д.

Арганізацыя сеткавага ўзаемадзеяння:

 - забеспячэнне даступнасці інфармацыйнай прасторы для ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу горада і рэспублікі;
-   ўдзел у рэалізацыі праектнай інавацыйнай дзейнасці;

-  удасканаленне дыстанцыйнага навучання і кансультавання, праз развіццё высокатэхналагічнага адукацыйнага асяроддзя гімназіі шляхам актыўнага ўзаемадзеяння ў рамках рэгіянальнага адукацыйнага холдынгу “Сталіца” і прадастаўлення электронных паслуг удзелькам адукацыйнага працэсу;
- узаемадзеянне з іншымі ўстановамі адукацыі (установамі вышэйшай адукацыі, установамі спецыяльнай адукацыі і іншымі арганізацыямі);
-  акумуляцыя вопыту ўстаноў адукацыі.

Накіраванасць рэсурснага цэнтра вызначана зыходзячы з сістэмы работы педагагічнага калектыву, наяўнасці кадравых, навукова-метадычных, матэрыяльна-тэхнічных, інфармацыйных і іншых рэсурсаў і ўмоў.

Дыстанцыйны метадычны кабінет ДУА "Гімназія №14 г. Мінска" 

Гімназічная медыятэка запрашае...

Дыстанцыйныя курсы ў сістэме MOODLE

План работы рэсурснага цэнтра Дзяржаўнай установы адукацыі “Гімназія № 14 г. Мінска” на 2016/2017 н.г.

План работы МГИРО на базе ресурсного центра гимназии № 14 г. Минска

Отчет о деятельности ресурсного центра ГУО «ГИМНАЗИЯ № 14 Г.МИНСКА» по гуманитарному направлению в 2015/2016 учебном году

Даведка аб дзейнасці рэсурснага цэнтра ДУА “Гімназія № 14 г.Мінска” ў 2015/2016 н.г.

Даведка аб дзейнасці рэсурснага цэнтра ДУА “Гімназія № 14 г.Мінска” ў 2014/2015 н.г.

Настаўнікі гімназіі ў 2016/2017 навучальным годзе абагулілі свой уласны вопыт работы і апублікавалі артыкулы:

падрабязнасці па спасылкі

Настаўнікі гімназіі ў 2015/2016 навучальным годзе абагулілі свой уласны вопыт работы і апублікавалі артыкулы:

  1. Шукелойць І.Л. “Дыстанцыйныя курсы па беларускай мове як фактар   павышэння якасці адукацыі”, НПК, МГІРА , красавік 2016
  2. Шукелойть И.Л. «Внедрение информационных сетевых ресурсов в образовательную практику гимназии» НПК, АПО, май 2016
  3. Барковская О.А. «Природа как ценность в педагогической системе Я.А.Коменского»,  НПК «Молодые ученые:вызовы и перспективы»,  Интернаука,  апрель, 2016
  4. Яцына И.Д.  Вучэбна-метадычны дапаможнік для настаўнікаў агульнаадукацыйных устаноў з беларускай  мовай навучання  “Самастойныя і кантрольныя работы па біялогіі ў 6-11 класа”, выдавецтва “Зорны верасень”. Падрыхтаваны і здадзены ў друк.
  5. Яцына И.Д. Пособие для учителей биологии учреждений общего среднего образования «Уроки биологии в 10 классе», «Уроки биологии в 7 классе», издательство «Аверсэв». Падрыхтаваны і здадзены ў друк.
  6.  Долбик А.А. Рецензирование рукописи учебной программы «Химия. 7-9 классы» для учреждений общего среднего образования на основании решения секции химии Научно-методического совета при Министерстве образования РБ (протокол от 01.12.2015 №14)
  7. Лукьянец О.В.«Сетевой методический центр применения инновационных практик в условиях функционирования белорусскоязычного учреждения образования столицы» НПК, МГИРО, апрель 2016;
  8. Лукьянец О.В. Сетевое методическое пространство учреждения как средство в управленческом менеджменте, НПК, АПО, май 2016
  9. Бычковский О.А. Третье решение сложных задач или Дюжина недюжинных задач, НГ, 05.04.2016
  10. Пасичниченко В.А.Самоконтроль спортсмена, Вестник, БГТУ, 11, 2015 
  11.  Пасичниченко В.А. Модернизация образования и воспитания учащейся молодежи в сфере физической культуры и спорта: Материалы  Международной научно-практической конференции, С.-Петербург,ноябрь, 2015 
  12. Пасичниченко В.А.,  Кудрицкий В.М.,  Долинин Е.Н.  Здоровый образ жизни – залог  сохранения здоровья студенческой молодежи, Брест, № 6, 2016 
  13. Горохова М.И. Инновационные подходы и традиции в организации воспитательной работы учреждения образования. В рамках Дней Москвы в Минске, 6-8 июня , 2016 
  14. Пасичниченко В.А. Научное сопровождение формирования исследовательской компетентности учащихся,  Брест, май, 2016,  2 работы 

Настаўнікі гімназіі ў 2014/2015 навучальным годзе абагулілі свой уласны вопыт работы і апублікавалі артыкулы:

  1. Яцына І.Д. Твоё здоровье – в твоих руках / Здаровы лад жыцця № 9 / верасень, 2014.
  2. Пасічнічэнка У.А. О совершенствовании учебного процесса по предмету «Физическая культура и здоровье» / Актуальные проблемы физического воспитания, спорта и туризма: материалы V Международной научно-практической конференции.- Мозырь, 9-11.10.2014
  3. Пасічнічэнка У.А. О влиянии оздоровительных физических упражнений на функции организма / Актуальные проблемы физического воспитания, спорта и туризма: материалы V Международной научно-практической конференции.- Мозырь, 9-11.10.2014
  4. Леонович Н.Н. Возможности внедрения системы дистанционного обучения в образовательный процесс учреждения образования / Дорожная карта информатизации: от цели к результату: тезисы докладов открытой Международной научно-практич.конференции. – Минск, 12-13.11.2014

Настаўнікі гімназіі ў 2013/2014 навучальным годзе абагулілі свой уласны вопыт работы і апублікавалі артыкулы:

  1. Долбік А.А. Фарміраванне беражлівых адносін да прыродных рэсурсаў і электраэнергіі праз падрыхтоўку да навукова-практычных канферэнцый (з вопыту работы) (“Народная асвета”, № 10, 2013);
  2. Долбік А.А. выступіла на ІІ рэспубліканскіх педагагічных чытаннях па тэме “Інавацыйныя тэндэнцыі ў сучаснай адукацыі”, якія праходзілі 15.11.2013 у ДУА “Акадэмія паслядыпломнай адукацыі”;
  3. Яцына І.Д. “Актывізацыя пазнавальнай дзейнасці вучняў інтэграванымі мэтадамі” («Біялогія і хімія » № 12 , 2013);
  4. Нямковіч В.У. апублікавала артыкул “Вялікае сэрца маленькага беларуса” (“Настаўніцкая газета” № 1, 04.01.);
  5. Шукелойць І.Л., Зязетка Л.Я. Организация методической работы в учреждении образования с использованием технологий дистанционного обучения / Абласная НПК настаўнікаў “Профессионально-педагогическая культура современного педагога”, Асіповічы, сакавік, 2014;
  6. Баравікоў А.А. Моладзь за мір – Мінская школа, № 1, 2014-03-04;
  7. Шукелойць І.Л. Вечна жывая, як раса, як сляза, як зара… – Настаўніцкая газета, № 24 ад 25.02.2014;
  8. Пасічнічэнка У.А. Модельные характеристики специальной подготовленности в оценке тренированности пловцов/ Молодая спортивная наука: материалы Междунар. Научно-практич.конф., Минск, БГУФК;
  9. Нямковіч В.У. Фарміраванне вучэбна-даследчых уменняў у вучняў І ступені навучання / Педагагічная культура: праблемы станаўлення і развіцця: тэзісы дакладаў гарадской навукова-практычнай канферэнцыі, 16 – 17.04.2014, Мінск, МГІРА;
  10. Андрушка А.М. “Рытуальныя зносіны і гульня ў дэтэктыў” / Настаўніцкая газета, № 54 ад 08.05.2014;
  11. Шукелойць І.Л. “Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйных працэсаў трэцяга тысячагоддзя” / Настаўніцкая газета ад 24.07.2014;
  12. Нямковіч В.У. “Выхаваем разам” / Адукацыя і выхаванне, №8, 2014;
  13. Болбас Г.С. “Полікультурнае выхаванне гімназістаў” / Настаўніцкая газета, № 54 ад 08.05.2014;
  14. Яцына І.Д. Формы і метады фарміравання і развіцця пазнавальнай цікавасці да навучання на ўроках біялогіі / Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйнага працэсу трэцяга тысячагоддзя: Матэрыялы ІІ вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі настаўнікаў, Мінск, 24.04.2014, ДУА “Гімназія № 14”;
  15. Собалева А.У. Выкарыстанне стратэгіі актыўнага навучання на ўроках гісторыі і грамадазнаўства / Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйнага працэсу трэцяга тысячагоддзя: Матэрыялы ІІ вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі настаўнікаў, Мінск, 24.04.2014, ДУА “Гімназія № 14”;
  16. Пасічнічэнка У.А. Аб асноўных накірунках удасканалення вучэбнага працэсу па прадмету “Фізічная культура і здароўе” / Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйнага працэсу трэцяга тысячагоддзя: Матэрыялы ІІ вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі настаўнікаў, Мінск, 24.04.2014, ДУА “Гімназія № 14”;
  17. Ткачук Л.М. Фарміраванне агульнавучэбных уменняў і навыкаў, пазнавальнай дзейнасці вучняў на вучэбных і факультатыўных занятках / Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйнага працэсу трэцяга тысячагоддзя: Матэрыялы ІІ вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі настаўнікаў, Мінск, 24.04.2014, ДУА “Гімназія № 14”;
  18. Андрушка А.М. Актывізацыя вучэбнай дзейнасці вучняў на ўроках замежнай мовы / Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйнага працэсу трэцяга тысячагоддзя: Матэрыялы ІІ вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі настаўнікаў, Мінск, 24.04.2014, ДУА “Гімназія № 14”;
  19. Нямковіч В.У. Фарміраванне вучэбна-даследчых уменняў у вучняў І ступені навучання / Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйнага працэсу трэцяга тысячагоддзя: Матэрыялы ІІ вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі настаўнікаў, Мінск, 24.04.2014, ДУА “Гімназія № 14”;
  20. Хмяльніцкая Н.В. Выкарыстанне тэставага асяроддзя “10-бальны маніторынг”   і інтэрактыўнай сістэмы апытвання “Votum” на ўроках беларускай мовы / Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйнага працэсу трэцяга тысячагоддзя: Матэрыялы ІІ вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі настаўнікаў, Мінск, 24.04.2014, ДУА “Гімназія № 14”;
  21. Молаш А.І.Прымяненне інтэрактыўных метадаў навучання як сродак павышэння матывацыі навучэнцаў у працэсе вывучэння гісторы / Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйнага працэсу трэцяга тысячагоддзя: Матэрыялы ІІ вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі настаўнікаў, Мінск, 24.04.2014, ДУА “Гімназія № 14”;
  22. Шукелойць І.Л.Дыстанцыйнае навучанне і аўтарскі курс: плюсы і мінусы / Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйнага працэсу трэцяга тысячагоддзя: Матэрыялы ІІ вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі настаўнікаў, Мінск, 24.04.2014, ДУА “Гімназія № 14”;
  23. Долбік А.А. Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйнага працэсу на ўроках хіміі / Сучасныя падыходы да павышэння якасці адукацыйнага працэсу трэцяга тысячагоддзя: Матэрыялы ІІ вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі настаўнікаў, Мінск, 24.04.2014, ДУА “Гімназія № 14”.