Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Раздзелы сайта

Мэты і задачы

Мэты і задачы

гімназіі № 14 г.Мінска

на 2018/2019 навучальны год

Мэта:

Павышэнне якасці гімназічнай адукацыі сродкамі мадэрнізацыі інфармацыйна-адукацыйнай прасторы, аптымізацыі кіравання і ўдасканалення эфектыўных адукацыйных методык для фарміравання маральных, сацыяльна-асобасных, агульна-культурных кампетэнцый дзяцей і моладзі і замацавання станоўчага іміджу беларускамоўнай гімназіі.

Задачы:

1. Павысіць узровень прафесійнай кампетэнтнасці педагагічных работнікаў праз развіццё гімназіі як рэсурснага цэнтра, удзел у інавацыйнай дзейнасці, удасканаленне дыстанцыйнага навучання, праз развіццё высокатэхналагічнага адукацыйнага асяроддзя ўстановы ў рамках праекта “Электронная школа” для захавання кантынгенту кадраў беларускамоўнай гімназіі, прафесійнага росту і павышэння іміджу педагога.

2. Удасканаліць адукацыйную прастору па выяўленні і падтрымцы адоранай, таленавітай моладзі з мэтай праз далучэнне да даследчай дзейнасці і інавацыйных тэхналогій, актывізацыю ўдзелу ў інтэлектуальных конкурсах і алімпіядах, удасканаленне дапрофільнай і прафарыентацыйнай работы, пашырэнне сеткі адукацыйных паслуг, у тым ліку на платнай аснове.

3. Развіваць выхаваўчую прастору гімназіі, якая садзейнічае асобаснаму станаўленню актыўнага, сацыяльна адказанага грамадзяніна, патрыёта і лідара на аснове дзяржаўнай ідэалогіі, нацыянальнай спадчыны, здароўезберагальнага асяроддзя і бяспечнай жыццядзейнасці.

4. Удасканальваць механізмы кіравання ўстановай праз планамернае развіццё электроннага дакументазвароту, укараненне эфектыўных, эканамічна мэтазгодных алгарытмаў фінансава-гаспадарчай дзейнасці і развіццё бяспечных умоў функцыянавання ўстановы.

Тэма метадычнай работы: прырашчэнне ўзроўню прафесійных кампетэнцый педагогаў, праз удзел у інавацыйнай дзейнасці па замацаванні навыкаў настаўніка-даследчыка, праз укараненне электронных адукацыйных і ўпраўленчых рэсурсаў ва ўмовах сучаснай беларускамоўнай гімназіі.    

Задачы метадычнай работы:

- актуалізаваць і паглыбіць прадметныя веды настаўнікаў, удасканаліць методыкі выкладання вучэбных прадметаў з ўлікам прымянення здароўезберагальных тэхналогій і выкарыстання электронных рэсурсаў;

- дэманстраваць педагагічныя кампетэнцыі праз сістэму адкрытых вучэбных і факультатыўных заняткаў, семінараў і метадычных мерапрыемстваў у рамках дзейнасці ўстановы як інавацыйнай пляцоўкі і рэсурснага цэнтра;

- удасканаліць метадычнае суправаджэнне прырашчэння прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў і іх паспяховай атэстацыі праз коўчынгавае суправаджэнне, практыкаарыентаваную дзейнасць метадычных аб’яднанняў гімназіі і абагульненне педагагічнага вопыту.