
Настаўнік жыве да той пары, пакуль вучыцца. (К.Д.Ушынскі)
|
|
Тэма вучэбна-метадычнага аб’яднання настаўнікаў англійскай мовы:
“Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўніка замежнай мовы па пытаннях развіцця і выхавання асобы вучня сродкамі вучэбных прадметаў”
Мэта:
Стварэнне умоў па ўдасканаленні прафесійных кампетенцый педагогаў па пытаннях развіцця і выхавання асобы вучня сродкамі вучэбных прадметаў.
Задачы:
1. Выкарыстанне рэсурсаў вучэбна-метадычных аб’яднанняў па павышэнні аналітычнай культуры педагогаў праз сістэматызацыю матэрыялаў па самаадукацыі, якія адлюстроўваюць прафесійны рост педагога.
2. Павышэнне ўзроўню прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў праз прымяненне сучасных эфектыўных спосабаў развіцця іншамоўнай камунікатыўнай кампетэнцыі навучэнцаў ва ўмовах абнаўлення зместу адукацыі.
3. Працяг маніторынгу якасці і кіравання прафесійнай дзейнасцю педагогаў.
4. Арганізацыя павышэння кваліфікацыі настаўнікаў праз пастаянна дзеючыя формы навучання (курсы павышэння кваліфікацыі).
5. Арганізацыя актыўнага метадычнага ўзаемадзеянне членаў ВМА па абагульненні педагагічнага вопыту з мэтай бесперапыннага самаўдасканалення і павышэння кваліфікацыі.
6. Асвойванне спосабаў арганізацыі навучання з шырокім выкарыстаннем сучасных сродкаў камунікацыі, анлайн-узаемадзеяння і адукацыйных Інтэрнэт-рэсурсаў.
7. Пашырэнне спектру адукацыйных тэхналогій, відаў і формаў дзейнасці вучняў ва ўрочны і ў пазаўрочны час, накіраваных на дасягненне адукацыйных вынікаў, вызначаных у адпаведнасці з праграмай.
8. Дыферэнцыяцыя і індывідуалізацыя навучання, выкарыстанне магчымасцей стымулюючых, факультатыўных заняткаў, платных адукацыйных паслуг на ўсіх ступенях навучання.
9. Удасканаленне работы па развіццю інтэлектуальных здольнасцяў вучняў, выяўленне адораных і схільных да вывучэння англійскай мовы вучняў.
10. Актывізацыя навукова-даследчай дзейнасці вучняў і педагогаў (праектная дзейнасць, артыкулы, публікацыі).
11. Фарміраванне ў вучняў каштоўнасных адносін да гістарычнай і культурнай спадчыны беларускага народа, актыўнай грамадзянскай пазіцыі, адказнасці.
12. Удзел у міжнародных праектах, у тым ліку ў інтэрнэт-праектах, супрацоўніцтва з установамі, грамадскімі арганізацыямі, дзейнасць якіх звязана з практычным прымяненнем навыкаў вучняў.
13. Умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы кабінетаў англійскай мовы.
Тэмы пасяджэнняў вучэбна-метадычнага аб’яднання:
- Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэса па вывучэнні англійскай мовы ў 2023/2024 навучальным годзе. Вывучэнне асноўных палажэнняў і рэкамендацый МА РБ.
- Сучасны ўрок замежнай мовы: яго складальнікі, крытэрыі паспяховасці.
- Фарміраванне духоўна-маральнай і эмацыянальна-каштоўнаснай сфер асобы вучняў з дапамогай рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу вучэбных заняткаў па замежнай мове.
- Праектаванне вучэбных заняткаў па замежнай мове з выкарыстаннем сучасных метадаў і сродкаў навучання, розных форм арганізацыі вучэбнага ўзаемадзеяння, накіраваных на выхаванне і развіццё асобы вучня.
- Падвядзенне вынікаў работы ВМА за 2023/2024 навучальны год і планаванне работы ВМА на 2024/2025 навучальны год.
Склад ВМА настаўнікаў англійскай мовы
Касаткіна Таццяна Валянцінаўна, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя, кіраўнік ВМА.
Ганзеева Алена Алегаўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя.
Вялічка Вольга Міхайлаўна, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя.
Болбас Ганна Станіславаўна, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя.
2009 г. Уладальнік прэміі Мінгарвыканкама ў намінацыі “Ад якасці кіравання - да кіравання якасцю” за абагульненне вопыту работы па тэме: “Роля метадычнага аб’яднання ў павышэнні прафесійных кампетэнцый настаўнікаў”.
Андрушка Аліна Міхайлаўна, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя.
Арцемавец Марына Прохараўна, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя.
Ліццано Наталля Аляксандраўна, першая кваліфікацыйная катэгорыя.
Багданава Марына Генадзеўна, другая кваліфікацыйная катэгорыя.
Свірыдзенка Юлія Віктараўна, малады спецыяліст, без катэгорыі.
Сідарук Таццяна Пятроўна, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя.