 |
Толькі праз родную мову чалавек можа стаць беларусам, бо ў ёй хімія і фізіка, гісторыя і батаніка, эканоміка і культура таго, што называецца нацыяй, народам. Я. Сіпакоў
|
|
Дивишься драгоценности нашего языка: что ни звук, то и подарок: всё зернисто, крупно, как сам жемчуг, и право, иное название ещё драгоценнее самой вещи. Н. В. Гоголь
|
 |
|
Мэты:
- арганізацыя дзейнасці па сістэматычным азнаямленні настаўнікаў са зместам і напрамкамі інавацыйных працэсаў, якія адбываюцца ў сістэме адукацыі;
- аказанне метадычнай падтрымкі настаўнікам гімназіі, раёна, г. Мінска і Рэспублікі Беларусь па павышэнні эфектыўнасці, выніковасці кіравання якасцю адукацыі;
- стварэнне ўмоў для распрацоўкі сістэмы сродкаў навучання з адоранымі вучнямі, а таксама з вучнямі, якія маюць высокую матывацыю да вывучэння агульнаадукацыйных прадметаў.
Склад метадычнага аб’яднання настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры, рускай мовы і літаратуры
Хмяльніцкая Наталля Вікенцьеўна, настаўнік беларускай мовы і літаратуры, кіраўнік МА, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя, тэма па самаадукацыі "Методыка фарміравання практычных уменняў і навыкаў, выбар і рэалізацыя сучасных тэхналогій"
Калода Кацярына Вячаславаўна, настаўнік беларускай і рускай мовы і літаратуры, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя, тэма па самаадукацыі “Выкарыстанне элементаў сучасных педагагічных тэхналогій на ўроках беларускай мовы і літаратуры”
Бадытчык Вольга Уладзіміраўна,настаўнік беларускай мовы і літаратуры, малады спецыаліст.
Гарохава Марыя Іванаўна, настаўнік рускай мовы і літаратуры, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя, тэма па самаадукацыі "Развіццё творчых здольнасцей вучняў на ўроках рускай мовы і літаратуры"
Грэчкіна Святлана Мікалаеўна, настаўнік рускай мовы і літаратуры, вышэйшая катэгорыя, тэма па самаадукацыі "Развіццё творчых здольнасцей вучняў на ўроках рускай мовы і літаратуры"
Кміта Галіна Мікалаеўна, настаўнік рускай мовы і літаратуры, вышэйшая катэгорыя.
Асаблівасці арганізацыі працы на факультатыўных занятках па беларускай мове.
Змены ў новай рэдакцыі "Правіл беларускай арфаграфіі і пунктуацыі".
Сучасныя падыходы да навучання беларускай мове.