Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

Разделы сайта

Ресурсный центр

Асноўныя накірункі дзейнасці Рэсурснага цэнтра
Арганізацыйна-метадычная работа:
- арганізацыя і ажыццяўленне дзейнасці па прапагандзе перспектыўнага педагагічнага вопыта (выставы, інфармацыйны сайт і інш.);

- арганізацыя кансультацыйнай падтрымкі па пытаннях функцыянавання рэсурснага цэнтра;
- арганізацыя і правядзенне конкурсаў работ даследчага характару, семінараў, практычных заняткаў у рамках павышэння кваліфікацыі педагагічных работнікаў;
- арганізацыйна-метадычнае суправаджэнне мерапрыемстваў па падрыхтоўцы гімназістаў да прадметных алімпіяд, конкурсаў работ даследчага характару.

Навукова-метадычная работа:
- удзел педагогаў у навукова-даследчай дзейнасці па гуманітарнаму і прыродазнаўча-матэматычнаму накірунках;

-  ўдзел у рэалізацыі праектнай інавацыйнай дзейнасці;
- удасканальваць метадычнае майстэрства педагогаў  праз актыўную работу ў метадычных фарміраваннях гімназіі, аднаўленне зместу метадычнага партала і актыўнае ўключэнне ў сеткавае ўзаемадзеянне.
-  ажыццяўленне выдавецкай дзейнасці;
-  распрацоўка, рэалізацыя і суправаджэнне інфармацыйных рэсурсаў у сферы адукацыі:  праграмныя прадукты, электронныя сродкі навучання і г.д.

Арганізацыя сеткавага ўзаемадзеяння:

 - забеспячэнне даступнасці інфармацыйнай прасторы для ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу горада і рэспублікі;
-   ўдзел у рэалізацыі праектнай інавацыйнай дзейнасці;

-  удасканаленне дыстанцыйнага навучання і кансультавання, праз развіццё высокатэхналагічнага адукацыйнага асяроддзя гімназіі шляхам актыўнага ўзаемадзеяння ў рамках рэгіянальнага адукацыйнага холдынгу “Сталіца” і прадастаўлення электронных паслуг удзелькам адукацыйнага працэсу;
- узаемадзеянне з іншымі ўстановамі адукацыі (установамі вышэйшай адукацыі, установамі спецыяльнай адукацыі і іншымі арганізацыямі);
-  акумуляцыя вопыту ўстаноў адукацыі.

Накіраванасць рэсурснага цэнтра вызначана зыходзячы з сістэмы работы педагагічнага калектыву, наяўнасці кадравых, навукова-метадычных, матэрыяльна-тэхнічных, інфармацыйных і іншых рэсурсаў і ўмоў.