Гімназія № 14 г.Мінска

2017/2018 навучальны год.

На этапе рэалізацыі інавацыйнага праекта “Укараненне мадэлі фарміравання і развіцця даследчай кампетэнтнасці навучэнцаў на аснове вывучэння духоўнай і культурнай спадчыны” у гімназіі № 14 г.Мінска ажыццяўляецца трансляцыя вопыту праз СМІ. Так, у часопісе “Адукацыя і выхаванне”, № 9, верасень 2017 г. прадстаўлены матэрыялы па выніках ўдзелу адміністрацыі гімназіі ў конкурсе метадычных праектаў і распрацовак “Дапаможам ідэям працаваць”, а таксама – артыкул, дзе аўтары праекту: Гарохава М.І., Лук’янец В.У., Доўнар І.П., Шукелойць І.Л. разглядаюць эфектыўныя падыходы да арганізацыі метадычнай работы з педагогамі гімназіі, прапануюць кірункі іх самаадукацыі і самарэалізацыі. Створаныя новыя формы метадычнага суправаджэння індывідуальнага прафесійнага развіцця педагогаў на падставе спалучэння класічных і інавацыйныхметодык праз выкарыстанне мадэлі коўчынгавага падыходу прайшлі першасную практычную апрабацыю і сталі яшчэ адным крокам да распаўсюджвання набытага вопыту, арганізацыі партнёрскага ўзаемадзеяння на ўзроўнях раёна, горада, рэспублікі.

Спасылка на матэрыял


Праект "Вялікае сэрца маленькага беларуса"

  На новы 2016/2017 навучальны год гімназія стане інавацыйнай пляцоўка па тэме “УКАРАНЕННЕ МАДЭЛІ ФАРМІРАВАННЯ І РАЗВІЦЦЯ ДАСЛЕДЧАЙ КАМПЕТЭНТНАСЦІ НАВУЧЭНЦАЎ НА АСНОВЕ ДУХОЎНАЙ І КУЛЬТУРНАЙ СПАДЧЫНЫ”.

  Навуковы кансультант інавацыйнага праекту: старшы выкладчык, метадыст вышэйшай катэгорыі цэнтра развіваючых педагагічных тэхналогій ДУА “Акадэмія паслядыпломнай адукацыі” Пашковіч Таццяна Фадзееўна.

  Пляцоўка адкрыта на тры гады, што дазволіць сістэмна, усебакова і вынікова правесці работу, уключыць у работу творчых і кампетэнтных педагогаў.

Спіс удзельнікаў інавацыйнай дзейнасці:

  1. Гарохава М.І., дырэктар гімназіі,
  2. Лук’янец В.У., намеснік дырэктара па вучэбна-метадычнай рабоце,
  3. Шукелойць І.Л., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце,
  4. Доўнар І.П., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце,
  5. Стэльмах Ю.М., настаўнік пачатковых класаў,
  6. Баркоўская В.А., настаўнік пачатковых класаў,
  7. Наронская І.М., настаўнік пачатковых класаў,
  8. Болбас Г.С., настаўнік англійскай мовы,
  9. Касаткіна Т.В., настаўнік англійскай мовы,
  10. Звалінская П.Д., настаўнік англійскай мовы,
  11. Яцына І.Д., настаўнік біялогіі,
  12. Долбік А.А.., настаўнік хіміі,
  13. Градовіч Л.В., настаўнік геаграфіі,
  14. Леановіч Н.М., настаўнік інфарматыкі,
  15. Знак Н.А., настаўнік інфарматыкі,
  16. Ганісеўская М.Ф., настаўнік фізікі,
  17. Хмяльніцкая Н.В., настаўнік беларускай мовы і літаратуры,
  18. Бубен В.Я., настаўнік гісторыі.

 

Перечень учреждений образования, на базе которых планируется осуществление инновационной деятельности по теме «Внедрение модели формирования и развития исследовательской компетентности учащихся на основе духовно-нравственного и культурного наследия»:

  1. Государственное учреждение образования «Средняя школа №3 г. Ивацевичи»
  2. Государственное учреждение образования «Гимназия № 1 г. Дятлово»
  3. Государственное учреждение образования «Гимназия № 14 г. Минска»
  4. Государственное учреждение образования «Ельская вспомогательная школа-интернат»
  5. Государственное учреждение образования «Гимназия № 6 г. Гродно»
  6. Государственное учреждение образования «Сморгонский районный центр творчества детей и молодёжи»
  7. Государственное учреждение образования «Средняя школа №6 г. Витебска»
  8. Государственное учреждение образования «Средняя школа №1 г. Калинковичи»
  9. Государственное учреждение образования «Средняя школа № 123 г. Минска»
  10. Государственное учреждение образования «Жирмунская средняя школа»
  11. Государственное учреждение образования «Средняя школа № 55 г. Минска»

Тэзаўрус ІП (спасылка)

Ключавыя кампетэнцыі як крытэрыі якасці адукацыі (спасылка)